Alla inlägg den 6 november 2014

Av Aja johansson - 6 november 2014 22:20

För några veckor sen så deltog jag i en Halloween tävling som min bästa vän H i GBG

 stod för. De gällde att gissa vad familjen skulle klä ut sig till. Man ficj´k tre bilder sen 

 fick man gissa vad resp persom skulle vara utklädd till.


JAG VANN:-)  och priset var ett lott paket som skulle komma på posten.


Fick det häromdagen men tänker med spänning vänta till julafton för att skrapa det och 

 hoppas på att  det blir vinst :-) 


Har aldrig tur i en tävling men  nu vände det denna gång i alla fall..


Sen i dag kom det snö   Hatar det.. så nu måste jag  får tag på nya vinterskor

 för de andra jag hade förra året kan jag inte ha,  Inte lätt att hitta skor då man gjort fot op

 visserligen var det fem år sen men min fot svullnar och de får ingen bukt med det heller..


Så i morgon ska jag ta med mig mamsen ner på stan och vi ska kika lite vad som finns..

måste till  apoteket oxå..   Det blir ett par timnmar.. avslutar väl med en fika oxå..


Helgen blir lugn har inget inplanerat i alla fall..


Ha det gott  sötnosar


 kram sa Aja


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards