Alla inlägg under september 2014

Av Aja johansson - 23 september 2014 20:01

Jag vet inte om jag ska klippa mig eller om jag bara ska färga mitt hår, då vet jag inte

 om   vilken färg jag ska ta??  Får väl tänka lite till :-)


Jag har haft ont i huvudet mest hela dagen (det är väl för jag tänkt)  hihihihihihihihihhihi

Har även varit ett  stöd en stund i dag till en god vän som har det svårt just nu,

Men tacksam för att vi prata en stund så hon mådde bättre sen.

I morgon ska jag ta mig ner på stan om det nu går att komma fram


Dom håller på att göra om hela våran storgata uppe på öster så det är lite trångt just nu

men jag tror att det kommer att bli bättre när de är klara:-) Får man väl hoppaas  ialla fall

 Men dom bygger om ganska så mycket i denna stad just nu..


Sen har hösten börjat tåga in i stan  kallt och blåsigt  jag vill ha tillbaka sommaren..


Ha det gott


 kramiz /aja



Av Aja johansson - 19 september 2014 00:45

Jag tror att minnet börja svika:-)  Skulle ha bloggat i tisdag så glömde jag de

igår gjorde jag dock ett inlägg men det försvann..


Men nu så :-)


Jag har problem fortfarande med lågt blodtryck och det är jobbigt..

 Men det är mycket som är jobbigt. Men en dag i taget tar jag nu..


Idag har jag varit ute hela dagen nästan  njöt av det fina vädret vi har 

vet ju aldrig hur länge det håller i sig..


Ha det gott 


Kram o pözz  sa aja

Av Aja johansson - 10 september 2014 15:44

Jag har varit sjuk förra veckan blev ju sjuk efter båtresan..

 Men nu så är det bättre igen, Det var bara att rusa till apoteket och 

 inhandla nässrpay, näsdukar och alvedon och bädda ner i sängen.


Drack en massa koppar av te under dessa dagar:-) Men jag älskar ju te


Men så äntlgen blev jag frisk   


Så jag kunde får göra lite annat oxå..  Lägg bort alla sommar kläder nu för jag 

tror att hörsten är på g snart. Städat mitt  skrivbord, varit ute på promenader

 hunnit med lite läkarbeök.. 



Snart dags att göra mat här 


so long/Aja



YES

Av Aja johansson - 2 september 2014 22:11

Nu så   är jag tillbaka igen, Som en del vet har jag haft problem med mitt 

bredband under två veckor så är det skönt att vara tillbaka här igen..


Har varit på kyssning helgen som var   med en grupp  på FB   många roliga och underbara 

vänner fann man där.. Tack alla ni som  var med..:-)


Vi kryssa Stockholm- Mariehamn  med M/S Cinderella

Åkte den 30/8 med buss från Nyköping  mötte på Doris på bussen upp sen mötte vi på alla

 andra vänner på terminalen istockholm  1715 var det dags att kliva ombord

Det var rätt mycket folk som skulle åka med..

Väl ombord så tog man sig till hytten och packa upp  och gjorde sig klar för kvällen


Sen upp i pupen för att umgås med de andra. Vissa skulle äta buffe kl 1830 andra 2030

 men jag hade inte valt det. Åt i Seaway cafe och det  blev så bra för mig:-)


Sen var det mycket skratt, dans och roligheter ombord 


Så man var ganska så seg på söndagen när man skulle åka hem


Men det var det värt




Nu i veckan väntar lite sjukhusbesök och möten..


Vill oxå passa på att  säga att jag inte mår hundra just nu för det väntar lite tuffa veckor 

innan allat är klart med allt  som jag inte vill gå in på just nu..


Ta hand om er 


Kram Aja

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards