Direktlänk till inlägg 2 september 2014

YES

Av Aja johansson - 2 september 2014 22:11

Nu så   är jag tillbaka igen, Som en del vet har jag haft problem med mitt 

bredband under två veckor så är det skönt att vara tillbaka här igen..


Har varit på kyssning helgen som var   med en grupp  på FB   många roliga och underbara 

vänner fann man där.. Tack alla ni som  var med..:-)


Vi kryssa Stockholm- Mariehamn  med M/S Cinderella

Åkte den 30/8 med buss från Nyköping  mötte på Doris på bussen upp sen mötte vi på alla

 andra vänner på terminalen istockholm  1715 var det dags att kliva ombord

Det var rätt mycket folk som skulle åka med..

Väl ombord så tog man sig till hytten och packa upp  och gjorde sig klar för kvällen


Sen upp i pupen för att umgås med de andra. Vissa skulle äta buffe kl 1830 andra 2030

 men jag hade inte valt det. Åt i Seaway cafe och det  blev så bra för mig:-)


Sen var det mycket skratt, dans och roligheter ombord 


Så man var ganska så seg på söndagen när man skulle åka hem


Men det var det värt




Nu i veckan väntar lite sjukhusbesök och möten..


Vill oxå passa på att  säga att jag inte mår hundra just nu för det väntar lite tuffa veckor 

innan allat är klart med allt  som jag inte vill gå in på just nu..


Ta hand om er 


Kram Aja

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aja johansson - 6 november 2014 22:20

För några veckor sen så deltog jag i en Halloween tävling som min bästa vän H i GBG  stod för. De gällde att gissa vad familjen skulle klä ut sig till. Man ficj´k tre bilder sen   fick man gissa vad resp persom skulle vara utklädd till.   JAG...

Av Aja johansson - 28 oktober 2014 21:28

I över en vecka  har jag snorat och hostat lite jobbigt,, Så i morgon ska jag till VC för att  om jag kan få nått för hostan i alla fall.. Sen har mitt höger öra bete sig underligt  det bubblar hela tiden som när man häller upp kolsyrad dricka   li...

Av Aja johansson - 22 oktober 2014 21:19

För drygt en  månad  så slutade jag med att äta godis :-) Jag trodde inte det skulle   gå att jag skulle falla tillbaka snabbt eftersom jag är en liten gottegris:-)   Men jag är så stolt att jag har klarat av  min första månad :-)   Jag har g...

Av Aja johansson - 22 oktober 2014 21:19

För drygt en  månad  så slutade jag med att äta godis :-) Jag trodde inte det skulle   gå att jag skulle falla tillbaka snabbt eftersom jag är en liten gottegris:-)   Men jag är så stolt att jag har klarat av  min första månad :-)   Jag har g...

Av Aja johansson - 16 oktober 2014 22:30

Allså jag tror det verka vara spöken i min dator. För jag la in ett blogg inlägg  här i både måndags och tisdags  men  inget av dem kom med  gaaaaahhhha  blir galen på denna blogg, sen går det inte att länka till fb längre..    Utan får gå in i...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards