Direktlänk till inlägg 12 augusti 2014

Varför måste man ha en rubrik

Av Aja johansson - 12 augusti 2014 23:01

Det är svårt att försöka komma på en rubrik..  Jag har varit ute på lite ärenden idag nere på 

stan.. Sen har jag en problem mage nu igen  så det  är jobbigt.. Ska till Sjukan i morgon och dels kolla 

det och sen är det två andra besök som kallar..


Hoppass nu på fint väder s¨å man kan ta en promenad dit upp..


Ha det gott 


/Aja

 
 
Ingen bild

Din vän.

13 augusti 2014 17:44

Lycka till på sjukan...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aja johansson - 6 november 2014 22:20

För några veckor sen så deltog jag i en Halloween tävling som min bästa vän H i GBG  stod för. De gällde att gissa vad familjen skulle klä ut sig till. Man ficj´k tre bilder sen   fick man gissa vad resp persom skulle vara utklädd till.   JAG...

Av Aja johansson - 28 oktober 2014 21:28

I över en vecka  har jag snorat och hostat lite jobbigt,, Så i morgon ska jag till VC för att  om jag kan få nått för hostan i alla fall.. Sen har mitt höger öra bete sig underligt  det bubblar hela tiden som när man häller upp kolsyrad dricka   li...

Av Aja johansson - 22 oktober 2014 21:19

För drygt en  månad  så slutade jag med att äta godis :-) Jag trodde inte det skulle   gå att jag skulle falla tillbaka snabbt eftersom jag är en liten gottegris:-)   Men jag är så stolt att jag har klarat av  min första månad :-)   Jag har g...

Av Aja johansson - 22 oktober 2014 21:19

För drygt en  månad  så slutade jag med att äta godis :-) Jag trodde inte det skulle   gå att jag skulle falla tillbaka snabbt eftersom jag är en liten gottegris:-)   Men jag är så stolt att jag har klarat av  min första månad :-)   Jag har g...

Av Aja johansson - 16 oktober 2014 22:30

Allså jag tror det verka vara spöken i min dator. För jag la in ett blogg inlägg  här i både måndags och tisdags  men  inget av dem kom med  gaaaaahhhha  blir galen på denna blogg, sen går det inte att länka till fb längre..    Utan får gå in i...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards